پارچه نسوز سیلیکونی

 پارچه سیلیکونی:

یک نوع پارچه خاص است که با پوششی از سیلیکون تولید می‌شود. این پوشش سیلیکونی به پارچه اصلی اضافه می‌شود و به ویژگی‌های نسوز این پارچه افزوده می‌شود. این پارچه نسوز به عنوان یک ماده ساختمانی ویژه شناخته می‌شود که در شرایط دمایی بالا مقاومت دارد و به آتش نمی‌سوزد. ویژگی‌های اصلی این پارچه عبارتند از:

مقاومت حرارتی: پارچه نسوز سیلیکونی مقاومت به دماهای بالا دارد و در معرض حرارت نمی‌سوزد یا نمی‌گدازد. این ویژگی آن را برای کاربردهایی که نیاز به مقاومت در برابر حرارت و آتش دارند، ایده‌آل می‌کند.

مقاومت به مواد شیمیایی:این پارچه نسوز می‌تواند در معرض مواد شیمیایی مختلف باقی بماند و تحت تأثیر آن‌ها تغییر نکند. این ویژگی آن را برای برخی از صنایع شیمیایی و پتروشیمی مناسب می‌کند.

عایقی الکتریکی: این نوع پارچه به عنوان عایق الکتریکی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند جلوی انتقال جریان الکتریکی را بگیرد.

کاربردهای متنوع: این پارچه در بسیاری از صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله صنایع خودروسازی، صنایع هواپیما سازی، نساجی، مواد عایق حرارتی، و تولید تجهیزات ایمنی مانند لباس‌های محافظ حرارتی.

معروف به پارچه دو رو سیلیکونی می باشد. دارای ضخامت ۰٫۵ میلیمتر و تحمل حرارت تا حداکثر ۳۵۰ درجه سانتیگراد میباشد و از مزیتهای بسیار خوب آن انعطاف پذیری بالا، ضد آب، مقاوم در مقابل اسید ها و بازها، مناسب جهت دوخت بالشتکها و جکتها و …

 

پارچه سیلیکونی               پارچه نسوزسیلیکونی              32oz-red-silicone-coated

 

نظرات کاربران

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

09121953924