ورق تفلون نسوز

ورق-تفلونPTFE46_0

پلیمر های صنعتی نسوز:

ورق تفلونی

تفلون PTFE (در اشکال ورق تفلون ، میلگرد تفلون و لوله تفلون) همراه با ترکیبات تفلونگرافیت ، تفلون کربن ، تفلون فایبر گلاس و تفلون برنز.
پلیمرهای نسوز ضد اسید تفلون گرافیت ،

پلیمرهای نرم و ضد سایش پلی یورتان (P.U) ، پلیمرهای ضد سایش پلی آمید (P.A) ، انواع ورق های سیلیکونی ، پلیمرهای نرم برای آب بندی P.V.C ، پلیمرهای سخت مقاوم در ضربه A.B.S و پلیمرهای مقاوم در اسید P.P

ورق تفلون  PTFE (پلی تترا فلئور اتیلن) قابليت تراشکاری شدن یه منظور ساخت انواع واشر، پکينگ و دیگر قطعات مناسب جهت استفاده در محیط های با مقاومت شيميايي ،حرارتي و الکتريکي بالا دارند بسیار مناسب اند.مقاومت حرارتی این ورق ها ۲۰۰تا۲۸۰ درجه سانتیگراد است و در   ضخامت های کمتر از چهار میلیمتر  به صورت رولی(نواری)و از ضخامت بیشتر از۴ میلیمتر به صورت شیت هایی در ابعاد ۱۲۰*۱۲۰سانتی متر عرضه می شوند..

  1. مقاومت به مواد شیمیایی: ماده تفلون مقاوم به مواد شیمیایی مختلف مانند اسیدها، بازها، حلال‌های آلی، و مواد شیمیایی دیگر است. این ویژگی آن را برای کاربردهای شیمیایی و پتروشیمی مناسب می‌کند.
  2. ضد چسبی: یکی از ویژگی‌های برجسته تفلون، ضد چسب بودن آن است. به عبارت دیگر، مواد و مایعات به سطح تفلون چسبیده و به آن ںمی‌آسیب رساند. این ویژگی به تفلون مناسبی برای کاربردهایی مانند ممبران‌ها، سطوح پخش کننده، و کاربردهای آشپزی می‌کند.

عرضه ورق های پلی آمید وپلی اتیلن و پلی اورتان و انواع میلگرد وراد در انواع سایز ها و ضخامت های مختلف…

pl4877991-virgin_soft_expanded_teflon_panel_non_toxic_ptfe_sheet_for_wire_isolation

نظرات کاربران

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

09121953924